A secretaría xeral para o Turismo presenta as grandes liñas do Plan de Enogastronomía de Galicia

Carmen Pardo destacou na conferencia do IV Evento Interregional WINETech, celebrada na Cidade da Cultura, que “unha das actuacións que recolle o Plan de Acción do Turismo de Galicia 2010-2013 é a incorporación da gastronomía galega no deseño de calquera produto turístico de Galicia”. Neste sentido, recordou algunhas actuacións levadas a cabo pola Xunta de Galicia como Millésime ou as Rutas do Viño.

 

A secretaria xeral para o Turismo, Carmen Pardo, ofreceu recentemente na Cidade da Cultura a conferencia ‘A enogastronomía como recurso turístico de Galicia’ na clausura do ‘IV Evento Interregional WINETech’, organizado pola Consellería do Medio Rural. A secretaria xeral destacou o turismo enogastronómico como “produto turístico singular, desestacionalizador e con alto compoñente cultural” e situou os obxectivos do Plan de Acción do Turismo de Galicia 2010-2013 no “impulso da competitividade da enogastronomía en Galicia e norte de Portugal, desenvolvendo produtos turísticos de calidade baseados na identidade de ambos territorios e vinculados á súa tradición culinaria”.

Ademais, presentou as grandes liñas do recén redactado Plan de Enogastronomía de Galicia, que conta con cinco eixos de actuación e 18 accións, entre as que destacou a creación dun mapa enogastronómico por xeodestinos, a creación dun merchandising e packaging innovador ou o programa de prescriptores e embaixadores.

Na súa intervención, Carmen Pardo destacou os valores da gastronomía galega e subliñou como en Galicia “temos a maior variedade de produtos do mar do mundo, somos o primeiro produtor e consumidor español de peixe, e temos máis de 500 indicacións xeográficas protexidas que impulsan o sector turístico e promocionan os produtos con indicación de calidade”. Ademais, a secretaria xeral indicou que “a gastronomía é a segunda motivación despois da natureza que fai que os turistas elixan a nosa comunidade como destino”. Carmen Pardo subliñou a importancia desta estatística, xa que “máis de a metade da poboación española afirma que a gastronomía e o viño inflúen á hora de escoller destino nas súas viaxes”. Incidiu tamén no elevado gasto do turista de enogastronomía en relación coa media, así como o alto grado de desestacionalización.

Segundo informou a secretaria xeral, “unha das actuacións que recolle o Plan de Acción do Turismo de Galicia 2010-2013 é a incorporación da gastronomía galega no deseño de calquera produto turístico de Galicia”. Neste sentido, Carmen Pardo recordou algunhas actuacións de promoción levadas a cabo pola Xunta de Galicia como Millésime, as Rutas do Viño, porgramas de TV, Vive Galicia ou a ensamblaxe con outros recursos turísticos como o golf, o termalismo, o Camiño de Santiago ou o turismo rural.

Carmen Pardo resaltou, asemade, iniciativas como o Bono Iacobus, o Outono Gastronómico ou Vive Galicia que permiten “gozar das excelencias do turismo rural de Galicia e da súa gastronomía”. Ademais, a secretaria xeral destacou como “no caso da primeira marca turística, Galicia, gárdasme o segredo?, a enogastronomía ocupa un lugar preponderante dentro dos 10 produtos cabeceira de marca que promoven a comercialización dos recursos turísticos galegos” como é Paseando entre viñedos.

‘IV Evento Interrexional WINETech’

A secretaria xeral para o Turismo clausurou o IVevento Interregional WINETech, que Medio Rural materializa a través do Instituto Galego de Calidade Alimentaria (Ingacal), e na que colabora a Fundación Empresa Universidade Galega (Feuga), ten como principal obxectivo promover a innovación e a transferencia de tecnoloxía no sector vitivinícola, favorecendo o establecemento de relacións estables entre as empresas do sector e as entidades da súa contorna científica tecnolóxico.

Dito programa foi aprobado na primeira convocatoria do Programa de Cooperación Territorial INTERREG IV B SUDOE, cun presuposto de 1,6 millóns de euros, dos que o 75% está financiado polo Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional (Feder) e o resto pertence a fondos propios.

 

Deixar una contestación

O teu enderezo electrónico non se publicará Os campos obrigatorios están marcados con *